Praktyki odkąd dobrych do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest to książka o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiego powodu niektóre firmy dokonują skoku od czasu dobrego aż do wielkiego… oraz inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, jednak jest jeden rozdział, który jest no tak apropos naszej branży, że chciałem się nim spośród wami podzielić i nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, jednak oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji cyklicznie wyglądają podczas gdy dramatyczne wydarzenia gwoli tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, ale są istotnie organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają dzięki długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej czy też szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre i wielkie firmy podążały za przewidywalnym wzorcem budowania oraz przebijania się, który wymaga wysiłku, ażeby się rozkręcić, jak ciężkie koło zamachowe; niemniej jednak kiedy nuże się rozkręci, nabiera rozpędu zaś trafia w punkt przełomowy, kto staje się nie do zatrzymania a przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większość firm działa podług innego schematu… pętlica zagłady.

Zamiast skupiać impet, starają się zignorować przebieg budowania zaś w tym momencie przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, lecz krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, bo nie udaje im się nie oddać spójnego kierunku, tym samym próbują innej krótkoterminowej taktyki, ażeby otrzymać natychmiastowe rezultaty natomiast w wyższym stopniu rozczarowujące wyniki zdarzają się gwoli dalszego rozczarowania, i teraz są w pętli zagłady oraz zmierzają aż do katastrofy.

To samo dzieje się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne bądź przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, pieniądze oraz zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być być może jest to interes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, ewentualnie katalogów, bądź mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za pośrednictwem miesiąc względnie dwa, nie podoba się wyniki, stąd skaczą spośród tego aż do innej strategii obiecując znajdować się świętym Graalem.

Ale w życiu nie pozostają całkiem długo, by być w użyciu jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta veto pacjenta kosmetycznego, który byłby wart 10x ich początkowej inwestycji, o ile pomieścić odwzorowanie w miejscu, tak aby je pielęgnować, tym samym dosłownie stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając aż do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi praktyka odnosząca sukcesy, aby stać się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji a utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy oraz siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki a dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie a NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które nieprzerwanie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane praktyki określają, kim są ich preferowani a najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; z kolei określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą zaś budują ufność spośród tym pacjentem przed spotkaniem spośród nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od pierwszego telefonu, kto wykonują, żeby umówić się na wizytę, aż do wizyty, konsultacji natomiast dalszych działań. Dają pacjentowi sprawdzian WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, że pacjent, by powrócić, recenzja, odnoszą się tudzież użyczać na własnych platformach społecznych, stąd inni potencjalni pacjenci odkrywają cię tudzież przejść przy użyciu swoje procesy, oraz oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się zaś akcji na społecznych skutkiem tego więcej pacjentów sprawić owo samo zaś no później tudzież rzeczywiście dalej.

Więc w tym momencie masz tok i schemat, kto buduje rozpęd, w następstwie tego masz żelazny ciek pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To w żadnym wypadku nie było ważniejsze niż teraz, tak aby Twoja praktyka działa gdy prawidłowo naoliwiona maszyna, która przypadkiem zachować się burze konkurencji oraz COVID tudzież byle co innego przychodzi na nasz sposób.

Skontaktuj się ze mną, o ile mógłbyś skorzystać z pomocy w tym zakresie. Pracuję spośród chirurgami plastycznymi od 20 lat a mogę zaoszczędzić Ci morze czasu, pieniędzy tudzież kłopotów.