Jak usposobić przychylnie potencjalnego pacjenta do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki prawdopodobnie egzystować frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał natomiast trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl za pomocą drzwi, ale za bardzo wielu spośród nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży dzięki 20 lat zaś pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra wiadomość jest taka, iż możesz ten tarapaty wcale swobodnie poprawić, aby powiększyć własny iloraz zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w istocie no kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia oraz miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, gdy są świeżo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy zaś chcą wzbudzić nienawiść tuż przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój pacjent kosmetyczny chce strzelać się lepiej – kropka! Wierzą, że zwierzchni aparycja sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą wręcz przeciwnie znaleźć odpowiedniego chirurga, który im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami oraz rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz akuratny wynik, blisko minimalnym bólu i dyskomforcie, a że jego egzystencja ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w następstwie tego uczuciami. Pacjent zadbany chce się przewidywać wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, wymowny i szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na zanim jak na osobie zaś że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością zaś szacunkiem i, wyraźnie mówiąc, gdyby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od chwili Ciebie zaś Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, jaki potraktuje ich lepiej, oraz oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać spośród Tobą a Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, że przypuszczalny pacjent poczuje się dobrze, obowiązujący natomiast komfortowy, natomiast oraz uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od czasu budowania rapportu w ciągu pierwszej rokowania telefonicznej z pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, ażeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, doświadczony natomiast przeszkolony w używaniu tonu głosu i strategicznych skryptów, by „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeśliby nie być może http://www.suchcicki.pl przejść za pośrednictwem recepcjonistę, zupełnie nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się najsampierw przedstawić, i po pewnym czasie przyuczyć się imienia dzwoniącego, aby mogła go świętować za pomocą cały Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi oraz sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi stanowić dodatkowo ocykany w zadawaniu konkretnych pytań tudzież uzyskanie odpowiedzi od czasu rozmówcy, jaki przenosi je aż do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich podczas gdy procedura, którą są zainteresowani, i następny rękojmia ich, iż jest owo wybitnie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich bardziej swobodnie.

Twój recepcjonista musi znajdować się plus profesjonalny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu oddać go aż do nich.

Na przykład, dysponować recepcjonista konwersji wcześnie, oferując wybór dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są później dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt wiele czasu pomiędzy tym, jak dyskutant dotarł aż do Ciebie, oraz tym podczas gdy prawdopodobnie Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą łatwo toczyć się metoda swoich konkurentów, którzy mogą ulokować agenda rozmówcy lepiej albo porozmawiać z przyjaciółmi, którzy mówią im z niego a w samej rzeczy dalej.

Wypełnij ów okres opóźnienia i zostać w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, w trakcie jak oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się spotkać się z tobą osobiście.

Na przykład, jak wręcz przeciwnie zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą lub cyfrowo formalny pakiet informacyjny dla pacjentów, kto zawiera list od chwili Ciebie a odręczny notka od momentu koordynatora pacjentów, kto cieszy się na spotkanie z nimi. Dołącz konkretne informacje na rzecz procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje a zdjęcie, biografię biura i personelu, zasady oraz wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem aż do swojego kanału YouTube, by mogli „zobaczyć” cię jak autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje natomiast opinia od chwili innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami do konta Instagram, żeby dojrzeć przed / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyniuchać się tak, mało co aktualnie Cię poznał tudzież pozycjonuje Cię jak eksperta. W ów metoda pojawiają się one daleko bardziej gotowy, tak aby zakomunikować „tak” do Ciebie.