Czy jesteś przygotowany na wygraną?

Czy jesteś ustawiony na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny a odwagi, iżby zobaczyć, dokąd są problemy oraz naprawić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można przywrócić do równowagi tego, czego się nie wie. Nie możesz także skrywać http://www.foit.pl głowy w piasek tudzież działać tego, co zawżdy robiłeś, dlatego że zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od większej liczby pacjentów oraz zysków? Czy wiesz, azali ale wręcz zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż to jest to, jednakowoż jest coś innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o względnie nie były skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, by skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze gwoli Twojej praktyki zaś Twoich przychodów, iżby rosły.

Wystarczy odpowiedzieć „tak” bądź „nie” na poniższe pytania, aby sprawdzić, bądź jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzisiaj na kanałach multimedialnych a chcą informacji w taki sposób, w kto chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą badać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spostrzegać Twoje zdjęcia tudzież filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl spozierać Twój taniec na TikTok – żartując, niemniej jednak wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą czytać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą poszperać Twoją stronę internetową z dokładnością aż do jednego zęba.

Potrzebujesz wobec tego strategii tworzenia oraz dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, dokąd mogą istnieć potencjalni pacjenci, aby wydobyć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o co niemiara za drogie, by reklamować dzień dzisiejszy tudzież nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą znajdować się niedokładne, kiedy dowiadujemy się:

Recepcjonista w żadnym razie nie zapytał dzwoniącego, w który strategia dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na zupa rozwijane źródło skierowania, skoro system komputerowy nie pozwolił jej toczyć się bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste sfera na formularzu przyjęcia pacjenta oraz nikt go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, jak zapytany za pomocą telefon, niemniej jednak potem, jak odwiedza http://www.zdancewicz.pl oraz staje się w wyższym stopniu komfortowe, płeć nadobna otwiera się, że owszem to był przyjaciel, kto skierował ją nie inaczej pani googled ciebie, poszedł do witryny, a później IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie śledzić na internetowych prowadzi, bowiem są one nadto zajęci ewentualnie nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, w takim razie po co zawracać sobie głowę
Lub niektórzy kadra staż śledzić dni dalej zaś aż do tego czasu ołowiu wzrosła zimna albo ich konkurenci już osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jako najważniejszy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, więc powinno się systemu, żeby skoczyć na tych przewodów natychmiast, jak są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne możliwy pacjent ma z praktyką jest brane nazbyt nieznacznie w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w życiu nie zamierzają się z Tobą spotkać, gdyby nie mogą nie trafić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby stanowić postrzegane jak najlepsze, jednakowoż nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, ewentualny chory sprawdził swoją stronę internetową tudzież jest podekscytowany, tak aby scalić się spośród tobą, lecz dalej zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli dostać automatyczną sekretarkę lub irytujące drewno telefoniczne względnie osowiały recepcjonista, kto nie przeszkadza wiązanie z rozmówcą.

Mój całość a ego robimy mystery shopping od momentu nad 20 lat tudzież oto, co wiem na pewno… KAŻDA biegłość może posłużyć się spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I nic bardziej błędnego dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą być monitorowane, skrypty muszą stanowić przestrzegane zaś obciążenia musi istnieć w miejscu, w następstwie tego każdy telefon jest obsługiwany profesjonalnie.